berichten na verhuizing..

ModeratorsCOLON Frank, Marc Siepman

BUTTON_POST_REPLY
Robert en Monique Knops
BerichtenCOLON 504
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2012, 14:49

Re: Eetbare planten kweken in niet verwarmde binnenruimte?

Bericht door Robert en Monique Knops » 20 Jan 2015, 16:50

Het klinkt allemaal niet erg interessant. Het is alleen al heel kostbaar. Je kunt planten onder ramen kweken, maar als er maar weinig licht doorheen komt, dan heb je het misschien maar over 1 plant per raampje. Dat is niet echt de moeite.
Om de ruimte ook nog te gaan verwarmen en dan iets te telen is nog minder interessant.
Ik zou er denk ik niet aan beginnen en dan voor iets beters gaan.

Hoe groot zijn je ramen nu (golfplaten), want dat bepaald hoeveel je eronder kunt telen, als het heel groot is zou het leukste een druif kunnen zijn, die worden als ze warm en licht staan lekker zoet.

Een nadeel van planten binnen houden is dat het binnen vochtiger wordt.

Epi
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2015, 21:39

berichten na verhuizing..

Bericht door Epi » 27 Jan 2015, 21:46

Hoi hoi, ik vind het wel leuk om ook hier mijn blog up to date te hebben..
Worden die laatste berichten nog overgezet? Geen probleem hoor om zelf te doen, maar om te voorkomen dat er straks dubbele posts staan...

Waardering voor jullie die druk zijn geweest met alles hier naar over te zetten. Nu hopen dat ook voor dit forum straks de lente begint.

mitm_Karla

Re: Eetbare planten kweken in niet verwarmde binnenruimte?

Bericht door mitm_Karla » 27 Jan 2015, 23:26

Hoi Allebei,

Het forum is recent verplaatst naar een nieuwe plek, maar ik heb hem hier op tijd niet op slot gezet.

De topics en leden zijn allemaal meegenomen naar het nieuwe forum, alleen moeten jullie wel voortaan dar inloggen.

Kunnen jullie dit topic daar opnieuw opstarten, het is net na de verhuizing hier aangemaakt en ontbreekt daar dus nog...

mitm_Karla

Re: berichten na verhuizing..

Bericht door mitm_Karla » 27 Jan 2015, 23:33

Liefst alles dat niet is overgekomen omdat het na de verhuizing pas is gepost zelf even over zetten, om het team dat hiermee bezig is een beetje te ontzien ;)

welkom op de nieuwe stek!

Epi
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2015, 21:39

Re: berichten na verhuizing..

Bericht door Epi » 27 Jan 2015, 23:45

Dank je en doe ik..
Mochten jullie wat hulp nodig hebben nog om dingen op orde te krijgen laat maar weten, ik help graag..

BUTTON_POST_REPLY