naam wijzigen..

ModeratorsCOLON Frank, Marc Siepman

Karla1
Site Beheer
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2015, 19:27

Re: naam wijzigen..

Bericht door Karla1 » 13 Mrt 2015, 12:30

Ik heb het nu ingesteld dat fotos max 400x400 px mogen zijn; een compromis..

permanatuurtuin
BerichtenCOLON 214
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 18:25

Bericht door permanatuurtuin » 14 Mrt 2015, 13:17

Het is toch veel leuker wanneer je niet steeds moet doorklikken om iets te zien. Dat doen maar enkele mensen ook daadwerkelijk. Hoe meer mappen je hebt hoe minder overzichtelijk het wordt en hoe minder mensen gebruik maken van het medium, omdat het niet meer gebruiksvriendelijk is. Kortom het moet overzichtelijk zijn. Daarnaast is het leuk voor mensen om het persoonlijk te maken en dat doen bijvoorbeeld foto's. Dan binden mensen zich ook ergens aan, anders gaan ze zo weer naar iets anders toe. Als het geen extra ruimte inneemt, dan zou het geen probleem moeten zijn. Als het iets meer ruimte inneemt, dan moet er gekeken worden of de extra ruimte die in gebruik genomen wordt en het extra succes van het forum aan de andere kant elkaar compenseren.

Als ik nu op een link klik kom ik direct via dit venster in een volgend venster terecht. Dan moet ik weer op vorige klikken (als ik al niet verder geklikt ben) om weer terug te komen op dit venster. Dit kan zeker niet verandert worden, of wel, want het is best onhandig? Ik heb mij nu al een paar keer opnieuw moeten aanmelden.
Laatst gewijzigd door 1 op permanatuurtuin, in totaal 22 keer gewijzigd.

Karla1
Site Beheer
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2015, 19:27

Bericht door Karla1 » 14 Mrt 2015, 22:31

De foto's worden steeds groter; we kunnen beter nu daar iets strenger in zijn dan nu alles openstellen. Als het te populair wordt, moeten we verhuizen naar een stuk duurdere host.

Wat betreft je punt van het doorklikken: we kunnen nog niet instellen dat iedere link naar een andere site automatisch moet openen in een nieuw venster. Als die mogelijkheid er komt, dan zullen we dat wel doen, denk ik.

Tot die tijd: zou jezelf met de muis, door op de rechter muisknop te klikken en te kiezen voor: koppeling openen in nieuw venster, dit kunnen bewerkstelligen.

Als ik klik op zo'n link, dan kan ik wel gewoon terug naar deze site, zonder dat ik opnieuw hoef in te loggen. Dat is waarschijnlijk iets wat je zelf kan instellen. Cookies toestaan oid.

BUTTON_POST_REPLY