Meer populariteit voor het forum creëren

ModeratorsCOLON Frank, Marc Siepman

BUTTON_POST_REPLY
permanatuurtuin
BerichtenCOLON 214
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 18:25

Meer populariteit voor het forum creëren

Bericht door permanatuurtuin » 22 Feb 2015, 09:34

Hallo gezien dat bijna nooit iemand actief is op het forum is het misschien slim om te kijken waar het aan ligt, want het is onzin iets in leven te houden wanneer er toch niemand gebruik van maakt. Ik vind het leuk om bijna iedere dag even te kijken (alleen niet tijdens mijn werkdagen).
Ik heb zelfs het idee dat dit forum nog minder gebruikt wordt dan het oude forum en persoonlijk vind ik dat jammer omdat dit forum meer privacy geeft dan bijvoorbeeld Facebook (te toegankelijk voor een te grote groep / dit is toch iets meer verscholen / daarnaast worden deze gegevens niet voor marketing technische zaken gebruikt). Je kunt je project hier prachtig op weergeven. Daarnaast zou je er tonnen van informatie op moeten kunnen vinden en zaken met elkaar kunnen uitwisselen.
Je zou er misschien ook mensen kunnen vinden met bepaalde kwaliteiten die je nodig hebt om iets mogelijk te maken.
Ik geef wel toe dat de meeste mensen vaak ver van elkaar vandaan leven.
Iets wat mij ook opvalt is dat het forum met name door beginners bezocht wordt en dat ervaren mensen vaak minder deelnemen (behalve Linder natuurlijk), dat is eigenlijk ook jammer want daardoor is het ook minder interessant voor mensen om te blijven hangen.
De meeste mensen stellen zich kort voor, plaatsen hun project en na een paar keer zijn ze weer weg, dat is gewoon echt jammer.
Op deze manier bloed het forum toch een beetje dood en is het minder interessant voor mensen om echt actief te zijn.
Misschien moet er meer lesmateriaal met elkaar gedeeld worden zodat het forum ook voor gevorderden interessant blijft. Er kan misschien ook iets voor kinderen bedacht worden. Misschien moeten ook recepten gedeeld met elkaar gaan worden.

BUTTON_POST_REPLY