Tuinenexcursie organiseren

ModeratorsCOLON Frank, Marc Siepman

Robert en Monique Knops
BerichtenCOLON 504
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2012, 14:49

Re: Tuinenexcursie organiseren

Bericht door Robert en Monique Knops » 19 Nov 2012, 00:44

Je bent altijd welkom. Je moet wel even bellen XXXXXXXXXX en naar één van ons vragen.

[Edit afkomstig van moderator:]
Hoi Robert, het is misschien niet zo veilig om je telefoonnummer en dat soort gegevens openlijk op internet te zetten. Het is daarom op dit en veel andere fora gewoonte om die niet openlijk te posten maar via PM aan iemand te sturen wanneer dit nodig is.
Ik heb je nummer even gecensureerd, best kun je een pm naar jet sturen met je nummer
vriendelijke groet
linder
[einde edit]

Jet
BerichtenCOLON 167
GeregistreerdCOLON 13 Nov 2011, 14:49

Bericht door Jet » 20 Nov 2012, 23:56

Dank je wel Robert. Het zal niet gauw gebeuren dat ik in die hoek kom, ik ben er eigenlijk net geweest. Stuur je nummer maar per pm( en je adres voor de suikerwortelzaadjes)

Tyrr
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2013, 14:49

Bericht door Tyrr » 23 Jan 2013, 14:08

Tuinen bezoeken lijkt mij ook wel interessant, maar zeker noord holland is voor mij bijna onmogelijk. De verbinding tussen Nederland en Belgie is nooit echt goed geweest met het openbaar vervoer en de Fyra brengt niet echt soelaas.

Ik niet zo ver van de grens, dus Brabant en Limburg is misschien wel met de (lig)fiets te doen.
Mijn tuin is op dit moment nog niet echt interessant tenzij iemand een crash course 'hoe start is van een weide' wil geven, dan is hij/zij welkom :p
In dat geval kan logies verzorgd worden voor 10 personen in bedden en dan is er nog plaats voor matjes en tentjes.
Je kan ook op bezoek komen op eigen initiatief, maar dan ben ik reclame aan het maken.

Robert en Monique Knops
BerichtenCOLON 504
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2012, 14:49

Bericht door Robert en Monique Knops » 23 Jan 2013, 22:17

Het lijkt me zeker leuk om zodra het seizoen begind wat tuinen van elkaar te bezoeken, om van elkaar te leren, maar dan moeten er wel meer geïnteresseerden zijn, want anders is het niet leuk. Daarbij met hoe meer geesten hoe meer kennis en verschillende inzichten die elkaar goed kunnen aanvullen of andere gezichtvelden kan openen. Maar kijken of er in het groeiseizoen wat meer animo voor is. Je zou er echte excursies van kunnen maken, met hele lesthema's aan gekoppelt, zodat het tevens in verhouding dan nog een goedkope cursus wordt. Je kunt het ook in regio's opsplitsen en dat iedere regio dan een film van hun regio's maakt, met de interessantste stukken en deze op het forum plaatst, zodat de andere regio's naar elkaar kunnen kijken en van elkaar kunnen leren. Of je kunt kijken of je met elkaar samen kunt reizen.

Door er een lesthema aan te koppelen kun je ook van een kaal stuk terrein leren.

BUTTON_POST_REPLY